Fanbase serviciu clienți
De luni până vineri, 9:00 a.m. până la 4:00 p.m
E-mail:
Messenger
Înainte de a plasa comanda, puteți afla despre timpul de livrare estimat al produselor pe pagina produsului și după ce îl plasați în coș pe pagina coșului.
În cazul unei comenzi plasate, vom furniza data estimată de livrare a comenzii la confirmarea comenzii.
O puteți găsi întotdeauna pe pagina de urmărire a comenzii.
Vă vom trimite un link către aceasta în e-mailul comenzii dvs.
Dacă doriți să modificați o comandă pe care ați plasat-o, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau chat.
Cel mai simplu mod de a vă anula comanda este pe pagina de urmărire a comenzii. De asemenea, este posibilă anularea furnizând detaliile clientului prin e-mail sau chat.
Emitem o factură electronică cu TVA pentru fiecare comandă, pe care o trimitem prin e-mail.
Vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau chat.
Puteți găsi pașii necesari în secțiunea „Retragere, returnare produs”.
Recompensăm clienții Fanbase pentru loialitatea lor cu FanToken. Am colectat informații despre cum puteți colecta Jetoane pe subpagina FanToken.
Puteți plasa precomenzi pentru produse precomandabile pe magazinul online. Oricine îndeplinește Condiții de precomandă.
Precomanda vă oferă posibilitatea de a rezerva produse care nu sunt încă disponibile imediat în depozitul nostru, dar se așteaptă să fie lansate în viitor. Prin precomandă, vă asigurați prioritate și beneficiați adesea de un preț special de precomandă la lansare.
Puteți plasa precomenzi pentru produsele marcate cu starea "Precomandă" în magazinul online.
Colectăm aceste produse aici:
Produse precomandabile
Dacă un produs este disponibil pentru precomandă, veți vedea un buton "Precomandă" pe pagina produsului. Făcând clic pe acest buton și confirmând intenția de precomandă, puteți plasa precomanda, cu condiția să îndepliniți condițiile de precomandă (consultați întrebările următoare).
Precomenzile pot fi plasate doar de utilizatorii înregistrați care au un număr de telefon verificat în contul lor.
Pentru a vă verifica numărul de telefon, îl puteți introduce în contul dvs. după înregistrare și îl puteți autentifica cu un cod primit prin SMS.
Data estimată de lansare este indicată pe pagina fiecărui produs care poate fi precomandat.
Vă rugăm să rețineți că aceasta este data estimată furnizată de producători și distribuitori, care poate fi modificată sau chiar producția/lansarea produsului poate fi anulată.
Unele produse sunt așteptate să fie lansate în 1-2 săptămâni, în timp ce altele vor fi lansate abia anul viitor.
De asemenea, pot exista produse pe care producătorii le fabrică doar pe baza precomenzilor.
Conform experienței noastre, în general, se poate aștepta o întârziere de -2/+3 luni față de data estimată de lansare.
Adică, livrarea stocurilor precomandate poate întârzia cu până la 2 luni mai devreme sau cu până la 3 luni mai târziu.
Pot exista chiar și întârzieri mai mari, dar în general asta experimentăm.
Pot exista mai multe motive pentru o întârziere cu un produs care nu a fost încă fabricat sau expediat, de exemplu:
- Probleme de producție: Cel mai frecvent motiv este o modificare a datei de lansare indicată de producător. Aceasta poate fi cauzată de probleme de producție, lipsa componentelor, dificultăți logistice sau alte evenimente neașteptate.
- Probleme de expediere: Deși mai puțin frecvente, pot apărea întârzieri atunci când produsele sunt expediate de la fabrică la centrele de distribuție. De exemplu, stocul este deteriorat/distrus într-un accident și trebuie înlocuit.
- Evenimente neașteptate: Situațiile de forță majoră (de exemplu, dezastre naturale, epidemii) pot afecta, de asemenea, producția și transportul.
Imediat ce produsul precomandat ajunge în depozitul nostru, vă vom trimite o notificare prin e-mail.
Puteți urmări, de asemenea, starea precomenzii dvs. în secțiunea "Precomenzile mele" din contul dvs. de utilizator.
Puteți găsi precomenzile plasate în contul dvs. de utilizator, în secțiunea "Precomenzile mele".
Nu, plasarea unei precomenzi nu vă obligă să faceți o achiziție.
Puteți anula precomanda oricând în secțiunea 'Precomenzile mele' din contul dvs. de utilizator, făcând clic pe butonul 'Anulare'.
Da, poți adăuga mai multe precomenzi lansate în coș în același timp și poți plasa o comandă pentru ele.
În plus, poți adăuga și alte produse "disponibile" din magazinul online în coș, împreună cu precomenzile lansate, și le poți comanda împreună.
Cantitatea ce poate fi precomandată poate varia în funcție de produs. Puteți vedea numărul maxim de articole precomandabile pe pagina produsului. (Dacă nu este indicat, nu există limită)
Dacă aveți nevoie de mai mult dintr-un produs decât ați precomandat inițial și produsul este încă disponibil pentru precomandă, puteți plasa o nouă precomandă pentru cantitatea dorită, sub rezerva termenilor și condițiilor.
Dacă un produs precomandat devine disponibil în magazinul online înainte ca precomanda dumneavoastră să ajungă în depozitul nostru, înseamnă că un nou lot a devenit disponibil de la furnizorul nostru, permițându-ne să servim clienți dincolo de cei care au precomandat.
Precomanda dumneavoastră rămâne valabilă în termenii inițiali și veți primi o notificare de îndată ce produsul ajunge în depozitul nostru.
Deoarece ați plasat precomanda mai devreme, aceasta va fi onorată înaintea comenzilor plasate acum.
Sistemul nostru poate aplica prețul de precomandă doar dacă produsul a sosit în depozitul nostru și este adăugat în coș prin meniul "Precomenzile mele".
Dreptul de retragere este descris în detaliu în capitolul "Dreptul de retragere" din TCG (Termeni și Condiții Generale), pe care îl rezumăm în termeni generali și practici în următoarele puncte.
Ne puteți comunica intenția de retragere în orice moment, de la plasarea comenzii până la primirea coletului.
Dacă ați primit deja comanda, ne puteți comunica intenția de retragere în termen de paisprezece (14) zile de la primirea acesteia.
Contactați-ne la adresa de e-mail info@fanbase.ro.
Vă rugăm să includeți ID-ul comenzii dvs. (îl găsiți în fiecare e-mail pe care l-ați primit de la noi), astfel încât să putem identifica cu exactitate comanda dvs.
De asemenea, vă rugăm să specificați ce produs(e) doriți să returnați sau să vă retrageți din achiziționarea acestora.
De acum înainte, cererea dumneavoastră de retragere a fost înregistrată. Vă vom confirma acest lucru și printr-un e-mail de răspuns.
Dacă comanda nu a fost încă primită, nu mai aveți nimic de făcut.
Dacă ați primit deja comanda, următorul pas este să ne returnați produsul/produsele.
După notificarea dumneavoastră, aveți la dispoziție 14 zile pentru a expedia coletul(!).
Trimiteți-l prin orice metodă la depozitul nostru:
Ungaria,
4031 Debrecen,
Harsona u. 60.
+36 20 419 79 33
info@fanbase.ro
Costurile eventuale ale returnării sunt suportate de dumneavoastră.
Vă rugăm să ne informați (prin e-mail în corespondența referitoare la retragere) despre expedierea coletului, serviciul de curierat utilizat și, dacă este disponibil, numărul de urmărire (AWB).
Foarte important!
Nu putem accepta coletele trimise cu plata ramburs!
Trebuie să ambalați coletul conform regulilor serviciului de curierat utilizat, astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului de retur.
De îndată ce coletul este returnat, vom inspecta conținutul acestuia.
Dacă produsele din colet corespund cu articolele pe care ați dorit să le returnați și starea lor vă face eligibil(ă) pentru o rambursare, vom iniția procesul de rambursare în termen de 1-3 zile lucrătoare.